Vad vill du ha hjälp med?

Vanliga frågor

Du kan göra din beställningen till oss via:


De uppgifter vi behöver för att kunna leverera beställningen är:

  • Vilken produkt/er det gäller och antal/år/storlek

  • Fakturaadress

  • Fakturareferens

  • Namn på verksamheten som ska använda produkten

  • E-postadress dit leveransen ska gå

Vi skickar normalt leveransen inom 1-3 arbetsdagar och alla leveranser sker digitalt till din angivna e-postadress.

För Widgit Online behövs ingen licenskod/aktiveringskod efter att du har startat kontot, då är det istället inloggningsuppgifterna som gäller. Har du förlorat dessa och du är med i ett gruppkonto kan du kontakta administratören för kontot för att få igen dem.

Licenskoden för våra datorprogram finns i ett licensbevis(pdf) som skickas med vid leverans. Leveransen sker via e-post. I programmen InPrint 3 och SymWriter 2 kan du ibland hitta licenskoden i programmet under Hjälp –> Om

Hittar du ändå inte licenskoden kontaktar du oss så hjälper vi till.

Licenskoden används vid installation samt ominstallation då datorer byts ut. Förvara därför alltid licenskoden på ett säkert ställe där både du som är ansvarig nu och din efterträdare kan hitta den.

OBS! CD-skivan används inte längre för installation utan du laddar enkelt ner installationsfilen för ditt program här under Support->(Välj program).

Vi ser till så att antalet licenser inte överskrids men det är bara IT-enheten som kan se vilka datorer som programmet finns installerat i. Om ni har installerat program utan inblandning från IT kan ni kolla om det finns någon förteckning över vilka datorer som fått programmet installerat.

Fler vanliga frågor hittar du om du väljer en produkt ovan.

Kontakta oss vid frågor

013-712 70 support@symbolbruket.se

Kontakta oss vid frågor

013-712 70 support@symbolbruket.se

Kontakta oss vid frågor


013-712 70

support@symbolbruket.se