Följ länken nedan för beskrivning hur du kommer igång.
Att rensa cachen i din webbläsare kan du prova om:
När ditt abonnemang (prova-på eller betalt) har löpt ut
ligger kontot vilande till dess att abonnemanget återupptas, som längst i två år.
Detta eftersom vi inte vill att du (eller dina användare i ett gruppkonto) ska förlora material, bilder, ordlistor, inställningar mm.
När du har fått en aktiveringskod från oss för att fortsätta med ditt konto
är det viktigt att du loggar in på ditt prova-på konto/tidigare konto och fyller i aktiveringskoden istället för att skapa ett nytt konto. Information om hur du gör detta följer med aktiveringskoden.
På den här sidan kan man fylla i sin e-postadress och få ett mail för lösenordsåterställning.
Får du inget mail? Kontrollera följande:
En e-postadress kan bara finnas med en gång på Widgit Online.
Om man har haft ett prova-på konto eller haft ett konto t.ex. då man arbetat i annan verksamhet, kan man därför få detta meddelande när man ska läggas till i ett gruppkonto eller startar ett nytt konto.
Kontakta oss med vilken e-postadress det gäller så hjälper vi till att ta bort den tidigare användaren.
Gör så här:
Tyvärr kan man inte lägga till eller ta bort rader och kolumner i mallar i Widgit Online. Var därför noga med att starta din mall med rätt antal rader och kolumner.
I vårt datorprogram InPrint 3 kan du däremot göra detta och många fler ändringar i mallar och rutnät.